https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

علی شالباف، مدیرعامل مجموعه صنعتی ملی، در مجمع همگانی سالیانه مجموعه صنعتی ملی ضمن ادای احترام به زحمات همه مدیران قبلی کفش ملی، گفت: قطعا مدیران پیشین هم برنامه های فراوانی برای کفش ملی داشته اند که به هر استدلال مجالی برای اجرایی شدن آن‌ها آماده نشده می‌باشد . 

شالباف با یادآوری حالت گروه صنعتی ملی در زمانی که مدیر این کمپانی به او واگذار شد، گفت: در روزهای آغازین قبول مسئولیت در تیم صنعتی ملی، ارثیه دار ۴۷ میلیارد و ششصد میلیون تومان بدهی بودیم که حدود ۱۶ میلیارد تومان از آن وابسته به اقشار آسیب پذیر بود، این وضعیت وضعیتی بحرانی برای کفش ملی رقم زده بود تا ضرورت سر و سامان دادن به این اوضاع، الویت نخست برنامه ریزی های ما باشد . 

او در ادامه افزود: خوشبختانه در عرض این هفت ماه توانستیم تعداد بستانکاران کفش ملی را از ۱۳۶ نفر به ۹ نفر برسانیم و ۹۰ فقره نظارت برگشتی بازپرداخت شد و با رسیدن رقم بدهکاری به ۲۷۰۰ میلیون تومان از آن حالت خراب و خاص بیرون شدیم . 
فرهنگ وتمدن 
کفش صنعتی با کفش ملی رقم خورد 
مدیرعامل تیم صنعتی ملی، با بیان این که تا پیش از کفش ملی اکثر استعمال ایرانیان از کفش سنتی و پایپوش ها بود، اظهار داشت: به جرات می بضاعت ذکر کرد که پس از رویه اندازی این تیم و با تلاشهای بنیانگذار کفش ملی، مردم به سمت استعمال از اشکال کفش های امروزی و صنعتی تمایل پیدا کردند . 

او با اشاره به فراز و فرودهایی که در عصر های گوناگون بر رونق کفش ملی تاثیرگذاشت، گفت: هشت سال پیکار تحمیلی و مدتها تحریم، سبب ساز شد که این گروه از روزهای نقط ی اوج خویش مسافت بگیرد، به نحوی که بازگشت کفش ملی مستضعف برنامه ریزی جامع و ظریف و ظریفی باشد . 

شالباف در ادامه خاطرنشان کرد: برای ایجاد تغییرات در کفش ملی، گروه های مشورت ای مجربی به فعالیت گرفته شد تا با یک برنامه ریزی چهار ساله به عنوان نقشه راهبردی تیم صنعتی ملی به اهداف موضوع نظرخود برسیم . در به وقوع پیوستن این برنامه ها، توسعه و تجدید بنا نشان تجاری کفش ملی در فرمان کار قرار گرفت، همینطور راهکارهای ارتقا توان رقابتی، ارتقا بهره وری عملیاتی و بهینه سازی زنجیره تامین قضیه مطالعه قرار گرفت؛ ضمن این که باز‌بینی فرآیندها و ساخت امنیت شغلی برای بالابردن انگیزه نیروی انسانی هم مسئله دقت قرار گرفت . 

 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 18:33

به گزارش خبر نگار صنعت کفش، روز چهارشنبه ۰۴/۰۵/۱۳۹۶ شاهد از سرگیری عرضه دی .اتیلوهگزانول پس از یک هفته وقفه در بازار بورس کالای کشور‌ایران بودیم . 
در تابلوی معاملات فیزیکی امروز، خرید و فروش این ماده اولیه با ارقام پایین چهره گرفت: 
متوسط 
قیمت داد و ستد شده: ۳۴۸۰۹ ریال 
ارزش 
پایه: ۳۳۵۵۱ ریال 
حجم 
تقاضا: ۱۱۰۰ تن 
میزان 
عرضه شده: ۱۱۰۰ تن 
نکته قابل توجه دیگر در این خصوص، خروج مجدد بازار از شرایط تعادلی و افزایش ۴ درصدی نسبت رقابت (نسبت ارزش متوسط به قیمت پایه) بود که یکی از عوارض این دستور را می‌توان در تغییر سقف تقاضا از ۸۸ بدن به ۲۲۰ تن دانست . 

یاد نشان می‌سازد عدم عرضه دی .اتیل .هگزانول در بورس کالا موجب تولید نگرانی جهت بازگشت به قبلی و تکرار سیاست عرضه قطره‌چکانی گردید که طی آن جامعه مدیران و متخصص ها صنعت کفش ایران در تاریخ سوم مرداد ماه سرازیر با محل کار مدیر کل صنایع تکمیلی پایین‌دستی کمپانی ملی صنایع پتروشیمی مکاتبه‌ای انجام اعطا کرد و نسبت به این فرمان هشدار اعطا کرد که خوشبختانه بتبع این طومار و تصحیح سیاست، روز چهارشنبه هفته سرازیر شاهد عرضه ۲eH در بازار بورس بودیم . 

در نموداری پایین فرآیند ارزش و تقاضا-عرضه دی .اتیل .هگزانول از ابتدای سال آمده می باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 16:11

مدیرعامل گروه صنعتی ملی، در سفری یک روزه به تبریز و پس از بازدید از بعضی واحدهای تولیدی، در نشستی صمیمانه با تامین کنندگان و فعالان صنعت کفش این شهر که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، به تشریح اقدامات اخیر در مجموعه صنعتی ملی پرداخت . 

به گزارش روابط همگانی و کارها بین الملل گروه صنعتی ملی، مهندس علی شالباف با بیان اینکه به لطف معبود عمل والا انبارگردانی را در کفش ملی به نقطه پايان رساندیم گفت: این انبارگردانی برای اول توشه پس از انقلاب صورت می گرفت و در پی آن اطلاعات مغازه به دکان و جعبه کفش به جعبه کفش استخراج شد و به آمار جامعی درباره کالاهای موجود، کفش های فاسد، کفش های رسوبی یا کندفروش و همچنین تولیدها لبریز طرفدار خود رسیدیم . 

شناسایی 
کالاهای معیوب و رسوبی برای نخستین بار او ضمن بیان آمار و ارقامی که تناقض دربین موجودی کالا بر روی برگه با اندازه موجودی در دکان های کفش ملی را نشان می داد، گفت: عامل این مسئله وجود حجم قابل توجه کالای معیوب و رسوبی می باشد که نه صرفا در چرخه فروش ما همت مثبتی ندارد بلکه باعث آلودگی بصری و تاثیر سوء بر روی مشتری در انتخاب کالاهای با کیفیت و گرانبها می شود . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 4:32

باخرد افزود: قاچاق سوخت و سایر کالاها که حدود ۱۰ قلم می شود ۲۰ درصد مابقی قاچاق ورودی به استان را تشکیل می دهد . 

*افزایش 
لبه سود، قاچاق را افزایش می دهد عضو منزل صنعت و معدن خراسان رضوی نیز با ابلاغ این که قاچاق هنگامی فیس می گیرد که کناره سود بالا برود، گفت: کارداران سیستمی در سازمان های وارد کننده وجود داراست که فیض قاچاق را بالا می موفقیت . 
ابراهیم دهقان، تغییرات و نوسانات شدید نرخ ارز در سال های گذشته، عدم تخصیص ارز به صنایع از پاراگراف پوشاک و غیره را موجب بالا رفتن لبه سود دانست و گفت: عرضه و تقاضا در جهان اقتصاد انتخاب کننده میباشد و هیچ فرمول اقتصادی با دستور و نهی سازگار نمیباشد . 
وی عنوان کرد: مسائل آن هست که ما بحث کیفیت، برند، قیمت و بقیه ابزارهای این فرآیند را با نیز ببینیم اما این محقق نشده است . 
او با بیان اینکه قاچاق یک‌سری پیامد دور از شوخی داراست که اصلی ترین آن تخریب اقتصاد جامعه اعم از تولید، ارائه سرویس ها و سالم جامعه و بهداشت روحی و کم عقل و غیره میباشد که افزایش قاچاق همگی اینها را مسئله هجمه قرار می دهد . 
او با اشاره به این‌که بعد از آن از پوشاک بخش اعظم ترین و حساس ترین قاچاق در استان لوازم بهداشتی و آرایشی میباشد که تندرست جامعه را به خطر می اندازد . 
او گفت: در جهان قاچاق وجود داراست و در هیچ جامعه ای به صفر نمی رسد اما بایستی عملکرد کرد آن را به صفر نزدیک کرد . 

*جمع 
آوری ۴۸ واحد پوشاک برند و تقلبی در شهر مشهد در طرح تقابل با قاچاق وی با اشاره به این‌که اکثر قاچاق استان پوشاک است، تیتر کرد: امروز بخشی از این پوشاک، برندهای قاچاق و تقلبی می‌باشد که در قالب آن به مصرف کننده ظلم مضاعف می شود و مردم فقط پول برچسب می دهند و لباس هایی که در تهران و یا این که زیرپله های مشهد، پاکستان و چین ساخت می شود به نام برگزیدگان برندهای جهانی به ارزش های گزاف عرضه می شود . 
او اظهار کرد: در این راستا در ۱٫۵ سال گذشته رویارویی با این برندهای قاچاق و تقلبی مبنای فعالیت قرار گرفته و از ۴۸ واحدی که به عنوان پوشاک مارک در استان و مشهد شناسایی شده و تابلو داشتند بازرسی و نظارت شد که بیش از ۹۰ درصد آنها نه تنها مارک و اصل نبودند بلکه قاچاقی بوده و هیچ ضمانتی نیز نداشتند . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 0:57

به گزارش خبرنگار تارنما صنعت کفش، گرد هم آیی هیئت مدیره عصر هفتم جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران در روز دو شنبه ۳۰/۰۵/۱۳۹۶ و در محل اتاق بازرگانی تهران با حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره و بازرسین و م ویژه هومن حاجی پور، معاونت کسب و عمل و غلامرضا ملکی رئیس امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران و همچنین محمدرضا داورپناه از اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم تصنعی جمهوری اسلامی ایران و رضا بصیر رئیس عامل کفش نوید بهمن برگزار شد . 
در ابتدای این جلسه، حضار انتظارات صنعت کفش را از وزرای نو کارها اقتصادی و بودجه و صنعت، معدن و تجارت اعلام داشتند برای حل مشکلات این صنعت ابراز امیدورای نمودندو در همین راستا نیز هرمورد از اعضا مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی زنجیره قیمت چرم و کفش را با ارائه استراتژی مدنظر قضیه دعوا و نظارت قرار دارند . 
در ادامه گردهمایی همینطور گزارشی از فرآیند ترقی تعاونی کفش جنوبغرب تهران ارائه شوید . 
همینطور حاجی پور، معاونت کسب و عمل اتاق تهران با بیان این که اتاق تهران تمامی ظرفیت‌های خود در قضیه سرویس ها مشاوره‌ای و اقتصادی را در اختیار تشکل‌ها خواهد گذاشت، خواهان همکاری هرچه اکثر تشکل‌ها با اتاق تهران شد . 
گزارش 
مشروح این جلسه در شماره بعدی نشریه صنعت کفش به اطلاع مخاطبان خواهد رسید

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 18:57

احمد گازرانی روز چهارشنبه در خاطرنشان کرد و گو با خبر نگار ایرنا اظهار کرد: پیشینه صنعت چرم همدان بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که در گذشته سهم بخش اعظم ای از چرم زمینه نیاز کشورهای گوناگون عالم توسط استادکاران همدانی تهیه و تولید می شد . 
مدیریت اتاق صنوف همدان بیشتر کرد: نیز اکنون هم بخش اعظمی از کارخانه ها و صنعت های چرم مو جود در مرز و بوم توسط استادکارهای همدانی مدیر می شود . 
او خاطرنشان کرد: صنعت چرم همدان برای مدتی روزگار ناخوشی را پشت راز گذاشت اما از ده سال ۹۰ با حمایت و پشتکار اتحادیه و بخش سری مجدد زیرساخت های این صنعت احیا شد . 
ویگازرانی افزود: هم در حال حاضر همدان پس از استان تبریز سکو دوم را در صنعت چرم دارد و در رخ حمایت مالی مسئولان می تواند به جایگاه حقیقی خود در این صنعت دست یابد . 
رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان یکی از معضلات با اهمیت این صنعت را مارک سازی دانست و گفت: صادرات بخش چرم این استان مشخص و معلوم نمیباشد چرا که مصنوعات چرمی ساخت گردیده در همدان با برند بقیه استانها صادر می شود . 
گازرانی افزود: برندهای صنعت چرم همدان در بازارهای جهانی شناخته شده نیستند براین اساس فعالان این صنعت تولید ها خود را با عنوان بقیه برندها صادر می نمایند . 
او تاکید کرد: به طور حتم ساخت کنندگان چرم می بایست برای تصاحب هرچه اکثر بازارهای ملی و جهانی به دنبال بازاریابی داخلی و خارجی و برندسازی باشند . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 151 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 18:06

به گزارش خبرنگار وب سایت صنعت کفش، سه روز شنبه دوم آبان ماه، چهارمی گردهمایی هیئت مدیره عصر هشتم جامعه مدیران و متخصص ها صنعت کفش کشور‌ایران در محل وزارت صنعت و با حضور مدیرکل دفتر کار صنایع نساجی و پوشاک این وزارتخانه برگزار شد . 
در ابتدای این جلسه، لشکری عضو هیئت مدیره و دبیرکل جامعه گزارشی از برگزاری مجمع عمومی سالیانه جامعه در تاریخ بیستم شهریور ماه و تعیین هیئت مدیره عصر هشتم ارائه بخشید . همینطور هر یک از اعضای هیئت مدیره، ضمن معرفی خود، به ابلاغ چالش‌های صنعت کفش و برنامه‌های خود برای ارتقای این صنعت پرداختند . 
در ادامه محرابی مدیرکل دفتر کار صنعت های نساجی و پوشاک، ضمن شادباش به اعضای قسمتی و با اشاره شکل‌گیری کارگروه جهت دهی صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران در وزارت صمت، ابراز امیدواری نمود تا با پیگیری‌ها و ارائه راهکارها، مورد رشد صنعت کفش بعنوان صنعتی با گنجایش اشتغالزایی مضاعف فراهم شود . 
همچنین عرب سر کردگی هیئت مدیره جامعه با تشریح موقعیت موجود در صنعت کفش، پیگیری و حل دو قضیه ایجاد ثبات در بها و دسترسی به مواد اولیه و بهره‌گیری از فرصت‌های صادراتی را از جمله اولویت‌های کلیدی در این صنعت دانست . 
حافظه 
نشان می‌سازد که گزارش تفصیلی این گرد هم آیی در شماره آتی نشریه صنعت کفش به اطلاع مخاطبان خواهد رسید

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 8 آبان 1397 ساعت: 0:05

پورابراهیمی افزود: همچنین در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده شد تمامی هزینه‌های تأمین مالی و تمام موردها نصب، راه اندازی و خدمات نصب صندوق‌های مکانیزه فروش بر عهده دولت باشد و از وقتی که صندوق‌های مکانیزه به واحد صنفی تحویل داده می‌شود، مالکیت آن به خویش واحد صنفی تعلق می گیرد . 
او به مشکل‌ها تراکنش‌های بانکی اصناف اشاره کرد و اعلام کرد :‌ دوشنبه هفته آینده جلوس کرد مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیریت اداره امور مالیاتی، اتاق صنفها و بازرگانی و تعاون برای حل این ایراد برگزار شود . 
مدیریت کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ۷۰ درصد تراکنش‌ها مربوط به کسانی می باشد که فاقد هویت اقتصادی هستند، یعنی خیر از اتاق بازرگانی و نه از اتاق صنوف و تعاون جواز ندارند . 
پورابراهیمی اظهار داشت: بابت ۷۰ درصد تراکنش بی نام‌و‌نشان به سازمان مالیاتی میهن اعلام کرده‌ایم که رصد اطلاعات آنان نه‌تنها از سال ۹۰، بلکه از سال ۸۰ از نظر کمیسیون اقتصادی مجلس بلامانع است، ولی در مورد واحدهای صنفی طریق اجرای ضابطه باید به شکلی باشد که مشکلی تولید نشود . 
بنابراین گزارش در این نمایشگاه بیش از ۲۴۰ شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارا هستند که ۱۶۰ کمپانی داخلی و ۸۰ کمپانی فرنگی هستند . 
علاوه بر تولید‌کنندگان داخلی، شرکت‌ها و تولید‌کنندگان برخی کشورها، از پاراگراف کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، روسیه، هند، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت دارا‌هستند و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنعت های مرتبط با این هنر صنعت را به سناریو عموم گذاشته اند . 
قرار میباشد چهار هیئت تجاری خارجی از روسیه، چین، ایتالیا و ترکیه از نمایشگاه بازدید و با شرکت‌های اهل ایران رای زنی تجاری نمایند . 
این 
نمایشگاه که در محل مستمر نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شده می باشد تا ۶ آبان ماه فراهم بازدید عشق و علاقه مندان می باشد

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 1:50